مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 17:552021-07-26سياسي

نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است/ لزوم شناساندن نماز جمعه به مردم


مسؤول ستاد برگزاری نماز جمعه مرکز مازندران گفت: نماز جمعه محل جریان سازی و گفتمان های انقلاب اسلامی و قلب فرهنگی شهر است، شناساندن نماز جمعه به مردم ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، میثم تبریزی مسؤول ستاد برگزاری نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) مرکز مازندران عصر امروز در نشست خبری همزمان با سالروز تاسیس نماز جمعه، اظهار کرد: شناساندن نماز جمعه و مطرح کردن آن به خصوص در این ایام که بیماری کرونا جولان می دهد ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا بسیاری از چیزها را از دست دادیم، افزود: یکی از مکان هایی که تعطیل شد نماز جمعه است آن هم بنا بر ضرورت مراقبت از جان مردم چرا که نماز جمعه حتی در زمان بمباران رژیم بعثی عراق در مقابل آن همه تهدیدات تعطیل نشده و همیشه برگزار می شد.

  *نماز جمعه حج فقرا است تبریزی اظهار کرد: البته مدتی است که بتابر لزوم ایراد خطبه های جمعه در حال برگزار کردن نماز جمعه با حضور محدود نمازگزاران و با رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم، خون هزاران هزار شهید در راه برگزاری نماز جمعه و این فضا اهدا شد و جوانان زیادی از همین مصلی رفتند و بازنگشتند.

مسؤول ستاد برگزاری نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تاکید کرد: اصحاب رسانه باید کمک کنند تا مردم نماز جمعه را بهتر بشناسند، اینجا جای عب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است/ لزوم شناساندن نماز جمعه به مردم

نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است/ لزوم شناساندن نماز جمعه به مردم