مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 17:502021-07-26اقتصادي

احداث سدکوچری موجب خشکسالی گلپایگان شده است/اجازه برداشت آب نداریم


وزارت نیرو با احداث سد کوچری و انتقال آب به نقاط دیگر کشور، موجب تغییر اکوسیستم این شهرستان شده است اما اجازه برداشت آب از ذخیره سد برای مصرف داخلی را نداریم.

- گلپایگان-فرماندار گلپایگان گفت: وزارت نیرو با احداث سد کوچری و انتقال آب به نقاط دیگر کشور، موجب تغییر اکوسیستم این شهرستان شده است اما اجازه برداشت آب از ذخیره سد برای مصرف داخلی را نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یار محمدیان شامگاه دوشنبه در جلسه با مدیران استان در زمینه فرونشست زمین در گلپایگان با بیان اینکه در این شهرستان با عمق فاجعه فرونشست زمین مواجه هستیم، اظهار داشت: در بخش کشاورزی شهرستان باید شبکه آبیاری اصلاح و کشاورزان نیز نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام کنند.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو در انتقال آب بین حوزه ای باید اصول و قاعده را رعایت کند، تصریح کرد: وزارت نیرو با انتقال آب شهرستان گلپایگان به نقاط دیگر کشور موجب بر هم زدن تعادل زیست محیطی و تغییر اکوسیستم این شهرستان می شود.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه وزارت نیرو باید مدیریت سد کوچری را به گلپایگان واگذار کند، گفت: احداث سد کوچری باعث خشک شدن سفره های آب زیرزمینی شهرستان گلپایگان شده است، حداقل جبران این است که وزارت نیرو اجازه برداشت 18 میلیون متر مکعب آب از محل سد کوچری بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سدکوچری موجب خشکسالی گلپایگان شده است/اجازه برداشت آب نداریم

احداث سدکوچری موجب خشکسالی گلپایگان شده است/اجازه برداشت آب نداریم