مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 17:352021-07-26سياسي

آغاز ساخت 12 مسکن ویژه خانواده های دو معلول در شهر خرو


عملیات ساخت 12 باب مسکن ویژه خانواده های مددجوی تحت پوشش بهزیستی دارای دو معلول در شهر خرو از توابع شهرستان زبرخان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، هم زمان با دهه ولایت با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان رضوی، فرماندار زبرخان و جمعی از مسئولین و اهالی شهر خرو، مراسم کلنگ زنی پروژه احداث 12 باب مسکن ویژه خانواده های دارای دو معلول در شهر خرو از توابع شهرستان زبرخان برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با تبریک دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر خم، خدمت به خانواده های دارای معلول و حل مشکلات این قشر را از وظایف مسئولین دانست.

عبدالمجید نژادصفوی همچنین با اشاره به تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در مجموعه راه و شهرسازی جهت تأمین زمین مسکن خانواده های دارای دو معلول شهر خرو اظهار امیدواری کرد با حمایت و کمک خیرین و دستگاه های اجرایی شهرستان اعم از شهرداری، راهداری و حمل ونقل جاده ای، آب و فاضلاب، برق، گاز، شاهد تحویل هر چه سریع تر این واحدها باشیم.

انتهای پیام/ 70042


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 12 مسکن ویژه خانواده های دو معلول در شهر خرو

آغاز ساخت 12 مسکن ویژه خانواده های دو معلول در شهر خرو