مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 17:202021-07-26اقتصادي

گیلان از استانهای مهم کشور در تولید مواد غذایی استاندارد


رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه گیلان در زمینه چای، زیتون، آبزی پروری و شیلات از قطب های کشور محسوب می شود، افزود: تلاش ما این است که شرایطی فراهم شود تا صادرکنندگان و تولیدکنندگان با شرایط بهتری کار کنند.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه گیلان در زمینه چای، زیتون، آبزی پروری و شیلات از قطب های کشور محسوب می شود، افزود: تلاش ما این است که شرایطی فراهم شود تا صادرکنندگان و تولیدکنندگان با شرایط بهتری کار کنند.

غلامرضا شریعتی امروز در حاشیه بازدید از اداره استاندارد شهرستان رودبار به خبرنگار ایسنا گفت: هدف از سفر ما به گیلان و سایر استان ها بررسی کارکرد واحدهای تولیدی و ادارات استانی و شهرستانی است تا با شنیدن مشکلات و کمبود ها کمک کنیم ادارات استاندارد استان ها بهتر به وظایف خود عمل کنند.

وی افزود: ضمن بازدیدها، دیدار با بخش خصوصی و تولیدکنندگان خواهیم داشت تا این واحدها را یاری کنیم در جهت تحقق اهداف شعار امسال گامهای مؤثرتری بردارند.

شریعتی ادامه داد: تامین سلامت و ایمنی جامعه از اهداف و وظایف مهم سازمان استاندارد است و ضمن توجه به این امر مهم در تلاش هستیم تا تولید را برای تولیدکنندگان سهل تر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان از استانهای مهم کشور در تولید مواد غذایی استاندارد

گیلان از استانهای مهم کشور در تولید مواد غذایی استاندارد