مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 16:352021-07-26سياسي

حضور اورژانس تهران در مراکز واکسیناسیون پرازدحام


فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: علاوه بر راه اندازی 17 مرکز واکسیناسیون کرونا در تهران، اورژانس یک طرح ضربتی در 2 تا 3 روز اخیر به اجرا درآورده است که یاری رسان مراکز واکسیناسیون پرازدحام باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر علیرضا زالی اظهار داشت: در قالب این طرح؛ در صورتی که یک مرکز واکسیناسیون با ازدحام غیرمتعارف مواجه شود، همکاران اورژانس با تجهیزات مناسب از جمله اتوبوس اورژانس در کوتاه ترین زمان در آن محل حاضر شده و خدمات لازم را به مراجعان ارایه می کنند.

وی تیم اورژانس را تیمی مجرب، متبحر و ماهر دانست و گفت: این همکاران به تیم مستقر در مرکز واکسیناسیون پرازدحام می پیوندند تا واکسینه کردن مردم با کمترین ازدحام انجام گیرد.

زالی با بیان اینکه نیرو های اورژانس از توانمندی بالا، سرعت، کارایی و دقت عمل مناسب برخوردار هستند، افزود: پیوستن همکاران اورژانس به مجموعه برای ارایه خدمات مناسب در مراکز تجمیعی واکسیناسیون بسیار راهگشا خواهد بود و بخش زیادی از مشکلات این مجموعه ها را در زمینه ازدحام مردم به حداقل می رساند.

وی با اشاره به اینکه این طرح را می توان در تمام نقاط تهران به اجرا درآورد، گفت: این طرح برای کاهش ازدحام مراجعان به مراکز واکسیناسیون و ارایه خدمت مطلوب بسیار راهگشا خواهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور اورژانس تهران در مراکز واکسیناسیون پرازدحام

حضور اورژانس تهران در مراکز واکسیناسیون پرازدحام