مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 15:452021-07-26سياسي

لزوم تسریع در تزریق واکسن کرونا در آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی بر تسریع در تزریق واکسن کرونا به گروه های هدف در استان تاکید کرد و گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی هم چنان باید مورد توجه قرار گیرد و فرمانداران الزامات و محدودیت های هرکدام از شرایط کرونایی را به طور جدی اعمال کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی بر تسریع در تزریق واکسن کرونا به گروه های هدف در استان تاکید کرد و گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی هم چنان باید مورد توجه قرار گیرد و فرمانداران الزامات و محدودیت های هرکدام از شرایط کرونایی را به طور جدی اعمال کنند.

محمدرضا پورمحمدی در سی و هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، با اشاره به این که آذربایجان شرقی از معدود استان هایی است که وضعیت شیوع کرونا در آنها تقریبا ثابت است، افزود: در حال حاضر 4 شهرستان استان در وضعیت قرمز هستند؛ اما احتمال قرمز شدن سایر شهرستان ها هم وجود دارد که باید برای این وضعیت آمادگی داشته باشیم.

وی، ثابت یا رو به کاهش بودن آمار فوتی های ناشی از کرونا را نتیجه واکسیناسیون عمومی در کشور دانست و گفت: با توجه به تاثیر مثبت واکسن در روند شیوع بیماری، باید در تزریق واکسن به گروه های هدف تسریع شود.

وی، رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مهم ترین عامل در کنترل شیوع کرونا ذکر کرد و گفت: اگرچه آذربایجان شرقی از نظر شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در تزریق واکسن کرونا در آذربایجان شرقی

لزوم تسریع در تزریق واکسن کرونا در آذربایجان شرقی