مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 15:352021-07-26اقتصادي

لزوم فرهنگ سازی در زمینه مدیریت مصرف انرژی


در جلسه هماهنگی جهت برگزاری رزمایش پایش و رصد مدیریت مصرف برق با همکاری بسیج که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برگزار شد، لزوم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صحیح شیوه های مدیریت مصرف انرژی مورد تاکید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در این نشست، ناظر بسیج شرکت توانیر در مدیریت مصرف ادارات، بر ضرورت فرهنگ سازی مصرف بهینه و همچنین آگاه سازی مشترکان برق به ویژه مشترکان خانگی، تاکید کرد.

نصرتیان، در این زمینه گفت: کاهش بارندگی ها، کمبود منابع آب و همچنین محدودتر شدن استفاده از پتانسیل نیروگاه های برق آبی، در تابستان سال جاری باعث شده تراز تولید و مصرف برق  متعادل نباشد که این امر ضرورت مدیریت بهینه و به اندازه نیاز واقعی و در زمان مناسب انجام دهند.

این مسئول، خواستار توجه ویژه تمام سازمان های اجرایی و دولتی به اهمیت کاهش مصرف برق به ویژه در ساعات اوج بار شد و خاطر نشان کرد: با توجه به این که مدیریت مصرف برق از مباحث مهم در فصل تابستان سال جاری است، می طلبد تا اداره ها و دستگاه های اجرایی با رعایت الگوی صحیح مدیریت مصرف و اعمال راهکارهای ساده اما تاثیرگذار همچون تنظیم دمای سیستم سرمایش بر روی 25 درجه یا بیشتر، ضمن  مدیریت مصرف برق، تا 3 هزار مگاوات در مصرف برق صرفه جویی نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فرهنگ سازی در زمینه مدیریت مصرف انرژی

لزوم فرهنگ سازی در زمینه مدیریت مصرف انرژی