مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 15:302021-07-26سياسي

تاکید فرماندار ساوه بر تقویت کارکردهای فرهنگی نماز جمعه


فرماندار ساوه تقویت کارکردهای فرهنگی نماز جمعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: اصلی ترین کار سنگر نماز جمعه مبارزه با تهاجم فرهنگی است که تحقق آن تقویت کارکردهای فرهنگی این نهاد مردمی خواهد بود.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه تقویت کارکردهای فرهنگی نماز جمعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: اصلی ترین کار سنگر نماز جمعه مبارزه با تهاجم فرهنگی است که تحقق آن تقویت کارکردهای فرهنگی این نهاد مردمی خواهد بود.

علی میرزایی روز دوشنبه چهارم تیرماه در هشتادودومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه که با دستور جلسه کارکردهای نماز جمعه و پیگیری مصوبات جلسه قبل در دفتر امام جمعه تشکیل شد، با اشاره به برگزاری اولین نمازجمعه پس از تشکیل انقلاب اسلامی در پنجم مردادماه اظهار کرد: عارضه یابی برای برطرف کردن نقاط ضعف در یک مجموعه با شناسایی کارکردهای صحیح صورت خواهد گرفت و در خصوص حضور مردم در نماز جمعه و جماعات نیز باید بررسی کرد و دید دلایل کمرنگ شدن و کاهش حضور مردم در اجتماعات دینی و مذهبی چیست.

وی با اشاره به کارکردهای نماز جمعه گفت: ترویج مفاهیم دینی و اخلاقی و ارتقای دانش دینی مردم نخستین کارکرد نماز جمعه است و این مهم با طرح مفاهیم اخلاق اسلامی و تقویت باورهای دینی مردم محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرماندار ساوه بر تقویت کارکردهای فرهنگی نماز جمعه

تاکید فرماندار ساوه بر تقویت کارکردهای فرهنگی نماز جمعه