مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 15:102021-07-26سياسي

پیگیری تخصیص و تأمین منابع مالی برای اجرای فاز دوم سد و نیروگاه رودبار


نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت و اجرای طرح ها درحوزه آبخیز لرستان و سد بختیاری علاوه بر مهار سیلاب ها باعث افزایش طول عمر سد دز و تأمین منافع ملی خواهد شد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت و اجرای طرح ها درحوزه آبخیز لرستان و سد بختیاری علاوه بر مهار سیلاب ها باعث افزایش طول عمر سد دز و تأمین منافع ملی خواهد شد.

دکتر محمد خدابخشی اظهار کرد: ساخت و اجرای طرح ها درحوزه آبخیز لرستان و سد بختیاری علاوه بر مهار سیلاب ها باعث افزایش طول عمر سد دز و تأمین منافع ملی خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح ها در عمران و توسعه لرستان مهم هستند و به مهار سیلاب ها و در نتیجه افزایش طول عمر سد دز کمک می کنند واگر این سدها ساخته نشوند در آینده نزدیک ممکن است سد دز با بحران مواجه شود.

خدابخشی با بیان اینکه این طرح های ملی با اهمیت هستند و منافع آن ها فراتر از یک استان است، گفت:مدیریت این سدها به همان شکلی که تابحال بوده ادامه خواهد یافت و مطالعات و اجرای این سدها که از طریق شرکت آب نیرو در حال انجام است استمرار دارد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح بحث هایی ازجمله اینکه مدیریت سد بختیاری به یک استان خاص سپرده شود انحرافی بوده و روند فعلی اجرای سدبختیاری منافع بیشماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تخصیص و تأمین منابع مالی برای اجرای فاز دوم سد و نیروگاه رودبار

پیگیری تخصیص و تأمین منابع مالی برای اجرای فاز دوم سد و نیروگاه رودبار