مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 15:052021-07-26سياسي

دندانپزشکان نیکوکار به ندامتگاه تهران بزرگ رفتند


در روزهای تعطیلی اخیر و بازدید سرزده رییس سازمان زندان ها، دندانپزشکان نیکوکار گروه رهروان حضرت مهدی(عج) با حضور در ندامتگاه تهران بزرگ، - مدیرکل زندان های استان تهران گفت: در روزهای تعطیلی اخیر و بازدید سرزده رییس سازمان زندان ها، دندانپزشکان نیکوکار گروه رهروان حضرت مهدی(عج) با حضور در ندامتگاه تهران بزرگ، تعدادی از مددجویان را تحت درمان قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحشمت الله حیات الغیب ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: تمام مددجویان بدون هیچگونه تبعیض از امکانات بهداشتی و درمانی در زندان ها بهره مند هستند و هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنند.

مدیرکل زندان های استان تهران ادامه داد: در ماه های سخت مبارزه با ویروس کرونا، کادر درمان زندان ها ایثارگرانه در این سنگر مبارزه می کند تا حافظ سلامتی مددجویان و کارکنان باشد.

وی تصریح کرد: مددجو حق دارد از حقوق شهروندی خود طی دوران حبس برخوردار باشد و برای تحقق این امر، پزشکان متخصص و عمومی و نیز پرستاران شاغل در ادارات و واحدهای بهداشت و درمان تمام همت خود را به کار گرفته اند.

وی افزود: با برنامه های تحولی سازمان زندان ها، پزشکان نیکوکار نیز در قالب گروه های جهادی به کمک این عزیزان آمده و خدمات درمانی رایگان به زندانیان ارائه می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دندانپزشکان نیکوکار به ندامتگاه تهران بزرگ رفتند

دندانپزشکان نیکوکار به ندامتگاه تهران بزرگ رفتند