مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 14:352021-07-26سياسي

انهدام گروهک تروریستی -تکفیری در فارس


رییس کل دادگستری استان فارس از انهدام هسته مرکزی یک گروه تروریستی ـ تکفیری با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری پلیس اطلاعات ناجا در استان فارس خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی اظهار داشت: پس از شناسایی هسته مرکزی این گروهک تروریستی ـ تکفیری 11 نفر از عوامل فعال آن در استان فارس و سایر عوامل این گروهک در 6 استان شرقی و غربی کشور نیز شناسایی و طی یک عملیات هماهنگ 25 نفر نیز در این استان ها دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این گروهک با هدف اعلام موجودیت و ایجاد رعب و وحشت اقدام به انتشار کلیپ هایی در فضای مجازی کرده بودند گفت: از این گروهک ها مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات کشف شده و با تلاش های انجام شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس اطلاعات استان سرشاخه های این گروهک ها در خارج از کشور نیز شناسایی و این شبکه به صورت کلی مورد ضربه قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: این گروهک قصد اجرای عملیات تروریستی همزمان در چندین استان کشور را داشتند که با هوشیاری ضابطین قضایی این عملیات ها که با همکاری اطلاعاتی و مالی دو سرویس اطلاعاتی کشور های اروپایی و منطقه ای طراحی شده بود خنثی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام گروهک تروریستی -تکفیری در فارس

انهدام گروهک تروریستی -تکفیری در فارس