مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 14:202021-07-26سياسي

رمز ظهور منجی در واقعه غدیر است


رمز ظهور منجی در واقعه غدیر نهفته است.

- ایسنا/همدان مدرس حوزه علمیه همدان، گفت: رمز ظهور منجی در واقعه غدیر نهفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام امین عباسی 4 مردادماه با حضور در دفتر ایسنا به مناسبت دهه ولایت، اظهار کرد: روایاتی که در مسئله غدیر وجود دارد که با سایر روایات در موضوع اعیاد مسلمین متفاوت است.

عباسی با بیان اینکه در اسلام، چهار روز برای مسلمانان به عنوان عید در نظر گرفته شده، تصریح کرد: عید قربان، عید فطر، عید غدیرخم و روز جمعه از اعیاد مسلمانان است که عید غدیرخم به عنوان مهم ترین عید مسلمانان و عید اکبر مطرح شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس روایات، در روز عید غدیر بینی شیطان به خاک مالیده شد، توضیح داد: قبل از واقعه غدیر دشمنان امید به انحراف و عقب گرد مسلمانان از دین داشتند اما غدیرخم روز به ثمر رسیدن رسالت 124 هزار پیامبر است و پس از حجهالوداع خط سیر دشمنان اسلام بر محوریت غدیر پیش رفت .

این مدرس حوزه علمیه با بیان اینکه غدیر اکمال دین است، گفت: واقعه غدیرخم بنایی را می گذارد که تمام پیامبران از زمان حضرت آدم(ع) به دنبال آن بوده اند.

عباسی با اشاره به اهمیت جایگاه علم در دنیای امروز، خاطرنشان کرد: غدیرخم جنبه عقلانی در دین دارد زیرا معرفی عقل کامل در این واقعه رخ می دهد و رمز ظهور منجی در این واقعه نهفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز ظهور منجی در واقعه غدیر است

رمز ظهور منجی در واقعه غدیر است