مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 14:202021-07-26اقتصادي

64 میلیارد تومان اعتبار بیمارستان نجف زاده تخصیص یافته است


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 64 میلیارد تومان اعتبار بیمارستان 500 تختخوابی نجف زاده در اردبیل به شکل کامل تخصیص یافته است.

- ، محبوب حیدری عصر دوشنبه در جریان بازدید استاندار و اعضای شورای فنی استان از بیمارستان 500 تختخوابی نجف زاده اردبیل اظهار کرد: این پروژه در دو قسمت در حال اجراست که بخش اول آن اسکلت است که با قرارداد 170 میلیارد تومانی این پروژه شروع شده و با توجه به افزایش قیمت میلگرد، آهن آلات و سیمان میزان قرارداد به 500 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی به تأمین مصالح مورد نیاز برای تکمیل اسکلت بخش اعصاب و روان این بیمارستان اشاره کرد و گفت: پروژه در گام اول 53 میلیارد تومان اعتبار اولیه از محل پیوست یک قانون بودجه داشت که با تزریق منابعی از ارزش افزوده و 50 میلیارد تومان اعتبار در سفر معاون وزیر راه و موافقت سازمان برنامه و بودجه قرار شد به این مبالغ افزوده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: مطالبات 10 میلیارد تومانی پیمانکار در روزهای آینده پرداخت خواهد شد و از مجموع 102 میلیارد تومان اعتبار این پروژه در گام نخست و مرحله اسکلت بندی 64 میلیارد تومان منابع تخصیص یافته است.

حیدری افزود: برای تکمیل و بهره برداری این پروژه در زمانبندی مشخص و در فضای 52 هزار متر مربع زیربنا بیش از دو هزار میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 میلیارد تومان اعتبار بیمارستان نجف زاده تخصیص یافته است

64 میلیارد تومان اعتبار بیمارستان نجف زاده تخصیص یافته است