مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 14:002021-07-26سياسي

حوزه فرهنگ دیربازده است/ هزینه کرد حوزه فرهنگی سرمایه گذاری پرسود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: حوزه فرهنگ دارای لایه های پنهان بوده و حوزه ای دیربازده است، بنابراین نباید انتظاری برای زودبازده بودن فعالیت های فرهنگی داشته باشیم.

- ، ناصر مقدم بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با شمیرانی فرماندار چهارباغ که در محل دفتر فرماندار شهرستان چهار باغ برگزار شد ناصر مقدم ضمن تبریک فرا رسیدن دهه ولایت و تأسیس شهرستان چهارباغ اظهار کرد: برای توسعه و افزایش سطح خدمات فرهنگی و هنری و مذهبی به مردم این شهرستان آمادگی کامل داریم و سعی بر ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه فرهنگ هستیم.

وی با اشاره به سوابق و نگاه فرهنگی فرماندار این شهرستان بیان کرد: قطعاً سوابق شمیرانی و نگاه و توجه خاص وی به حوزه فرهنگ و هنر کار را برای مسئولان و کارگزاران این حوزه راحت تر خواهد کرد و طبعاً شاهد رشد هرچه بیشتر در افزایش کیفی و کمی فعالیت ها و خدمات حوزه فرهنگی و هنری در این شهرستان خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اختصاصات و شرایط کار فرهنگی و هنری تصریح کرد: حوزه فرهنگ دارای لایه های پنهان بوده و حوزه ای دیربازده است، بنابراین نباید انتظاری برای زودبازده بودن فعالیت های فرهنگی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه فرهنگ دیربازده است/ هزینه کرد حوزه فرهنگی سرمایه گذاری پرسود

حوزه فرهنگ دیربازده است/ هزینه کرد حوزه فرهنگی سرمایه گذاری پرسود