مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 13:452021-07-26اقتصادي

پیگیری حل مشکلات محلات غیررسمی و بی کیفیت شهری


معاون معماری و شهرسازی شهردار قم با تاکید بر اینکه پیگیری برای حل مشکل دیگر محلات بی کیفیت شهری نیز در حال انجام است گفت: در برخی محلات مرکز شهر نیز عقب ماندگی هایی در حوزه شهرسازی داریم که از اعتبارات بخش های مختلف برای بهسازی آنها در حال هزینه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، غلامرضا جانقربان عصر امروز در نشست خبری تشریح عملکرد 6 ساله شهرداری قم، با بیان اینکه معاونت معماری و شهرسازی یکی از حوزه های پرکار و پرچالش شهرداری است اظهار کرد: بیش از 90 درصد مراجعات شهرداری مربوط به این حوزه است.

وی با تاکید بر اینکه ابتدایی ترین مسائل شکلی و کالبدی شهر از طریق این حوزه پیگیری می شود تصریح کرد: یکی از کارهای این معاونت تدوین طرح جامع شهر بوده که سال 86 تدوین و سال 88 تصویب شده است؛ پس از طرح جامع تدوین طرح تفصیلی نیز در دستور کار مجموعه قرار گرفت و در ابتدای کار ما ایراداتی از این طرح گرفته شد تا بتوانیم با رفع آنها تحقق پذیری را بالاتر ببریم.

معاون معماری و شهرسازی شهردار قم با بیان اینکه شهر قم در حال حاضر دارای طرح تفصیلی و طرح جامع است گفت: با توجه به اینکه طرح جامع در سال 1404 منقضی می شود طی مکاتباتی درخواست به روزرسانی این طرح بوده ایم و روند انتخاب مشاور برای این کار در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری حل مشکلات محلات غیررسمی و بی کیفیت شهری

پیگیری حل مشکلات محلات غیررسمی و بی کیفیت شهری