مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 13:302021-07-26اقتصادي

افزایش اعتبارات راه های اشتهارد/ ایمنی راه ها افزایش یابد


در سال جاری شاهد افزایش خوبی در بودجه شهرستان به ویژه مسیرهای مواصلاتی که نیاز به بازسازی، ترمیم و روکش آسفالت، - ، فرهاد شیبک بعد از ظهر دوشنبه در دیدار مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از افزایش اعتبارات راه های شهرستان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: باید تمامی ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفته شود.

وی با تأکید بر اهمیت راه های مواصلاتی این شهرستان بیان کرد: راه های مواصلاتی اشتهارد به دلیل موقعیت جغرافیایی این شهرستان و اینکه نقطه اتصال 6 استان غربی کشور به مرکز استان و پایتخت بوده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: امسال برنامه ریزی هایی در خصوص افزایش اعتبارات حوزه راه های شهرستان صورت گرفت و در سال جاری شاهد افزایش خوبی در بودجه شهرستان به ویژه مسیرهای مواصلاتی که نیاز به بازسازی، ترمیم و روکش آسفالت، رفع نقاط حادثه خیز و نگهداری دارد، خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ایمن سازی و بهسازی راه های اشتهارد با توجه به حجم بالای رفت و آمد به امری ضروری تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به افزایش بودجه حوزه راه با اجرای پروژه های مناسب در این زمینه شاهد افزایش ایمنی و کاهش حوادث در سطح جاده های این شهرستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتبارات راه های اشتهارد/ ایمنی راه ها افزایش یابد

افزایش اعتبارات راه های اشتهارد/ ایمنی راه ها افزایش یابد