مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:402021-07-26اجتماعي

400 نفر در دهلران آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند


رییس مرکز فنی و حرفه ای دهلران گفت: از ابتدای سال جاری 400 نفر در شهرستان دهلران آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفته اند.

- مجتبی عنبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از این تعداد 119 نفر سرباز، 28 روستایی، 60 دانش آموز و مابقی هم کارجو بوده است.

وی افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهلران به عنوان دومین مرکز بزرگ و مجهز استان ایلام دارای پنج کارگاه آموزشی ویژه مردان و سه کارگاه ویژه زنان است.

عنیری ادامه داد: در سال گذشته و در راستای آموزش نیروهای بومی برای بکارگیری در صنایع نفت و پتروشیمی شهرستان دهلران، 50 نفر در حرفه جوشکاری سازه های فولادی و برق کار صنعتی آموزش های مهارتی را در مرکز دهلران کسب و پس از قبولی در آزمون عملی، تنها برخی از آنها در شرکت های نفت و گاز جذب و بکارگیری شدند.

وی اظهار داشت: مرکز دهلران تعداد 19 آموزشگاه آزاد را تحت پوشش دارد که متولی ارائه آموزش های مهارتی در بخش خصوصی هستند که از این تعداد تنها 9 آموزشگاه فعال و مابقی به خاطر مشکلات ناشی از کرونا تعطیل هستند.

عنبری گفت: آموزش های ارائه شده توسط آموزشگاه های آزاد بیشتر در رشته های زیرگروه فناوری اطلاعات و رایانه، طراحی دوخت، مراقبت و زیبایی، شیرینی پزی و زبان انگلیسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 نفر در دهلران آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند

400 نفر در دهلران آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند