مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:402021-07-26سياسي

ماندگاری طلاب در خراسان شمالی افزایش یافته است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: ماندگاری طلاب در خراسان شمالی برخلاف سال های گذشته، افزایش یافته است.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: ماندگاری طلاب در خراسان شمالی برخلاف سال های گذشته، افزایش یافته است.

حجت الاسلام رضا نوری در آیین تکریم و معارفه مدیرحوزه علمیه خراسان شمالی که چهارم مرداد در محل مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: طی سال های گذشته شاهد این بودیم که طلاب خراسان شمالی ماندگاری چندانی در استان نداشته و برای تحصیل، تربیت مربی و فعالیت در حوزه های مختلف به استان های دیگر می رفتند.

وی افزود: اما اکنون شاهد آن هستیم که مدارس امام صادق (ع) و امام خمینی (ره) تجهیز شده و حوزه علمیه امام خامنه ای نیز از ابتدای مهرماه آغاز به کار می کند.

وی ادامه داد: خراسان شمالی اکنون در بخش های مختلف تربیت مربی و همچنین مشاوره های مذهبی به خوبی فعالیت می کند و طلاب پس از تحصیل در استان، اقدام به آغاز فعالیت تبلیغی خود در همین استان می کنند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: چندین سال قبل، فضاهای آموزشی و تحصیلی در خراسان شمالی کم بود و از لحاظ حضور اساتید متبهر نیز در استان مشکلاتی داشتیم که برای برگزاری مراسم مختلف نیز باید از خارج از استان میهمان دعوت می شد، اما شرایط پس از سفر تاریخی رهبر ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری طلاب در خراسان شمالی افزایش یافته است

ماندگاری طلاب در خراسان شمالی افزایش یافته است