مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:352021-07-26سياسي

نامه اتحادیه دانشجویان مستقل به رییس دستگاه/ 10 مطالبه از حجت الاسلام اژه ای


اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای به حجت الاسلام اژه ای 10 مطالبه مهم خود را از رییس جدید دستگاه را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای به حجت الاسلام اژه ای رییس قوه قضاییه 10 مطالبه مهم خود را از رییس جدید دستگاه را مطرح کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم  عدالت یکی از اساسی ترین مولفه های سازنده گفتمان جمهوری اسلامی بوده و تحقق آن از اهداف اصلی نظام است؛ اما امروزه به اذعان شاخص ها و ارزیابی ها، در  وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

یکی از نهادهای مسئول در تحقق این مهم، طبق بیان صریح قانون اساسی، قوه قضاییه است.

  اکنون و در آستانه آغاز مسئولیت شما در راس قوه قضاییه، بیش از گذشته به تغییر در جهت گیری کلان قوه قضاییه در راستای ایجاد تحولات امیدآفرین نیاز است  تا ضمن بازسازی اعتماد عمومی به قوه شاهد افزایش کارآمدی این نهاد در تحقق رکن عدالت باشیم.

از دیگرسو  حوزه اختیارات و  وظایف قوه قضاییه به گونه ای است که در اقتصاد کشور نیز نقشی موثر دارد و  با توجه به  مشکلات معیشتی جدی موجود در  کشور، بیش از پیش باید بر استفاده از ظرفیت های خود در حل مشکلات اقتصادی توجه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه اتحادیه دانشجویان مستقل به رییس دستگاه/ 10 مطالبه از حجت الاسلام اژه ای

نامه اتحادیه دانشجویان مستقل به رییس دستگاه/ 10 مطالبه از حجت الاسلام اژه ای