مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:352021-07-26سياسي

حاکمیت اسلامی از مردم جدا نیست


عضو مجلس خبرگان در توصیه ای به مسئولان استان گفت: تصمیم ها باید در استان همراه، همدل و یکصدا باشد تا بتواند اثرگذاری مورد نیاز را به دنبال داشته باشد چراکه حاکمیت هم در این نظام با رأی مردم بر سر کار می آید و حاکمیت از مردم جدا نیست.

- آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های دینی که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) انجام شد، با اشاره به نزدیک شدن ماه محرم الحرام و عزاداری امام حسین (ع) عنوان کرد: در روایات مختلف اهل بیت(ع) محبین خود را تشویق کردند برای اینکه دور هم بنشینند و مشورت کنند و امر اهل بیت را احیا کنند و این جلسه بدون شک در جوار حرم کریمه اهل بیت برای احیاء امر اهل بیت تشکیل شده است.

وی در خصوص انتخاب شعار امسال برای هیأت های مذهبی متذکر شد: شعارها باید با یک نگاه مذهبی و زمان شناسانه انتخاب شود؛ اهل بیت علیه الاسلام که در مقاطع مختلف با جریان های مختلف روبرو بودند در هر موقعیتی بهترین تصمیم نسبت به آن موقعیت را می گرفتند و این تصمیمات الگوها و نمونه هایی هستند تا ما در موقعیت ها و موضع گیری های از آن ها بهره بگیریم.

عضو مجلس خبرگان افزود: در مراسم و مناسبت های ما باید اقتضائات زمان کامل رعایت شود و اگر نشود آن مراسم مورد تایید اهل بیت(ع) نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکمیت اسلامی از مردم جدا نیست

حاکمیت اسلامی از مردم جدا نیست