مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:302021-07-26اقتصادي

خسارت میلیاردی خشکسالی به بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طبق برآوردها بر اثر خشکسالی حدود سه میلیارد و 100 میلیون تومان خسارت به بخش کشاورزی، تولیدات باغی، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طبق برآوردها بر اثر خشکسالی حدود سه میلیارد و 100 میلیون تومان خسارت به بخش کشاورزی، تولیدات باغی، زراعی، گیاهی و آبزیان در استان وارد شد.

عطاءالله ابراهیمی چهار مردادماه در حاشیه بازدید از مزرعه گل گلایول در شهرستان بروجن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه میزان بارندگی بهاره در سال جاری در چهارمحال و بختیاری به حداقل خود رسیده است، اظهار کرد: بخش زیادی از اراضی کشاورزی استان تحت کشت دیم بوده و کاهش بارش به تولید محصولات کشاورزی خسارت وارد کرده است و میزان تولید محصول تا یک سوم کاهش دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: طبق برآوردها، بر اثر خشکسالی حدود سه میلیارد و 100 میلیون تومان خسارت به بخش کشاورزی، تولیدات باغی، زراعی، گیاهی و آبزیان وارد شد که رقم بسیار بالایی است.

وی یادآور شد: تلاش شده است تا با رفتن به سمت کشت های متراکم مانند تولیدات گلخانه ای، کمبود آب جبران در بخش کشاورزی تا حدودی جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت میلیاردی خشکسالی به بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

خسارت میلیاردی خشکسالی به بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری