مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-26سياسي

بررسی اولویت های تقنینی و نظارتی کمیسیون شوراها با حضور قالیباف


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: اولویت های تقنینی و نظارتی این کمیسیون عصر امروز با حضور رییس مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهارداشت: این جلسه با حضور محمدباقر قالیباف برگزار شد و درباره اولویت های تقنینی و نظارتی این کمیسیون در اجلاسیه دوم و سه سال پیش رو بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی بیان کرد: در ابتدای جلسه محمدصالح جوکار رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نکات و دغدغه هایی را مطرح کرد و سپس تعدادی از اعضای کمیسیون هم مطالب و نکات مدنظر خود را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: همچنین رییس مجلس شورای اسلامی مطالبی درباره اولویت های تقنینی و نظارتی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در این جلسه مطرح کرد.

نجابت تأکید کرد: اصلاح نظام اداری و اجرایی کشور می تواند مهمترین اولویت کمیسیون در ادامه کار باشد و طرح مدیریت جامع شهری و روستایی قرار بر این شد که در کمیسیون به طور جدی مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین اصلاح قانون انتخابات و احزاب هم جزو اولویت های تقنینی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خواهد بود و در نهایت مقرر شد با یک جمع بندی نهایی طی روزهای آتی، کمیسیون به وظایف و اولویت های خود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اولویت های تقنینی و نظارتی کمیسیون شوراها با حضور قالیباف

بررسی اولویت های تقنینی و نظارتی کمیسیون شوراها با حضور قالیباف