مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:202021-07-26سياسي

امضای تفاهم نامه میان معاونت اجتماعی دادگستری تهران و اتاق اصناف


تفاهم نامه ایجاد و توسعه نهاد داوری میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران و اتاق اصناف، با هدف کاهش ورودی پرونده به مراجع قضایی امضاء شد.

- ، تفاهم نامه ایجاد و توسعه نهاد داوری میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران و اتاق اصناف امضاء شد.

علی دیزجی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در این نشست گفت: در راستای کاهش مراجعه مردم به مراجع قضایی و تسریع در حل و فصل اختلافات، ایجاد و توسعه نهادهای داوری در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و همچنین در سند تحول قضایی با تاکید بر توسعه روش های حل اختلاف و جایگزینی آن بر رسیدگی قضایی و ارتقاء و ساماندهی نظام داوری پیش بینی شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: وفق قانون نظام صنفی و به منظور ایجاد هماهنگی بین اتحادیه ها، نظارت بر عملکرد آن ها و راهنمایی صنوف که از وظایف و اختیارات اتاق اصناف هر شهرستان است و توجه به این موضوع که در تهران بزرگ تعداد 134 اتحادیه فعال بوده و هر یک از اتحادیه ها از زاویه مؤلفه های پیشگیرانه و توسعه کمیسیون های حل اختلاف و نهاد داوری با تمایل اصحاب دعاوی و اختلاف می تواند در مقوله حل اختلاف واحدهای صنفی و شهروندان و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه میان معاونت اجتماعی دادگستری تهران و اتاق اصناف

امضای تفاهم نامه میان معاونت اجتماعی دادگستری تهران و اتاق اصناف