مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:152021-07-26سياسي

انتخاب هیئت تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی خبر داد.

غلامرضا مرحبا در گفت و گو با ایسنا با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (دوشنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین اصلاح یکی از بندهای طرح اصلاح قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداران ارجاعی از صحن در دستور کار کمیسیون بود که بند مد نظر مجلس حذف شد و تبصره جایگزین مشخص شد.

البته در تبصره جایگزین دو مورد خاص نیاز به بررسی مجدد داشت لذا به رأی گیری نرسید و مقرر شد تا جلسه آینده دو مورد مد نظر کمیسیون مراعا گذاشته شود تا بعد از بررسی در جلسه آتی ارائه شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس اضافه کرد: مواردی از قبیل میزان درآمد و جمعیت شهرستان های محل قرار گرفتن شهرداری ها یا سازمان ها که آیا در شمول نظارت مستقیم سازمان حسابررسی قرار بگیرند یا نه، کف گردش مالی و جمعیتی که آن سازمان یا شهرداری در آن هست ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب هیئت تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی

انتخاب هیئت تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی