مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:052021-07-26اقتصادي

برق دستگاه های اجرایی پرمصرف استان سمنان قطع شد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: برق تعدادی از ساختمان های اداری دستگاه های اجرایی و بانک های پرمصرف این استان قطع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سیدمحمد موسوی زاده اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید در ساعات اداری 50 درصد به نسبت سال گذشته کاهش مصرف برق داشته باشند و بعد از اتمام ساعت اداری، باید مصارف خود را به 10 درصد رسانده و درمجموع 90 درصد کاهش مصرف را به انجام برسانند.

وی بیان کرد: از زمان گرم شدن هوا، اخطارهای متعددی به برخی دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی و بانک ها، مبنی بر کاهش مصرف برق ارائه شد؛ اما بی توجهی به این مهم، باعث شد تا برق تعدادی از ساختمان های اداری استان سمنان را قطع کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این که ادارات باید نقش الگویی را برای مردم داشته باشند، تصریح کرد: تعدادی از دستگاه های اجرایی علاوه بر این که در ساعات اداری، 50 درصد کاهش مصرف برق نداشته اند، بلکه میانگین 20 درصد نیز بیش از 50 درصد مورداشاره، افزایش مصرف داشتند و مجبور به قطع برق آن ها شده ایم و قطعاً این برنامه استمرار دارد.

موسوی زاده خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی به مولد برق اضطراری مجهز هستند و از آن ها انتظار داریم به منظور کاهش مصرف برق و پیشگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق دستگاه های اجرایی پرمصرف استان سمنان قطع شد

برق دستگاه های اجرایی پرمصرف استان سمنان قطع شد