مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:052021-07-26اقتصادي

چگونه سوله مناسب اجاره کنیم؟


سوله ها و سالنهای بسیاری در مناطق و شهرکهای صنعتی وجود دارد که هرکدام بنا به اقتضای سازنده اولیه با مشخصات و ابعاد مختلف طراحی و ساخته شده و هرکدام مناسب کار و فعالیت خاصی میباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سیتی صنعت، شرایط گوناگون از جمله متراژ سوله یا سوله های اصلی، سالنهای مناسب انبار، قسمتهای اداری و نگهبانی و همچنین میزان برق-گاز-آب و نیز پوشش کف و دیواره ها و غیره فاکتورهای اصلی یک مکان صنعتی می باشد.

لذا هر رشته فعالیت اعم از تولید صنعتی-خدمات صنعتی یا در بخش بازرگانی انواع انبارها هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارا می باشد.

املاک صنعتی شهر صنعت با شناخت کامل از انواع فعالیتهای صنعتی و خدماتی و بازرگانی، سوله و سالنهای بسیاری را جهت ارائه به متقاضیان بخشهای مختلف در سایت اختصاصی citysanat.

com ثبت و آرشیو بزرگی از انواع سالن و سوله های ارزان جهت اجاره، خرید و فروش را در اختیار دارد که به سهولت، متناسب با هر نوع خواسته و هر بودجه املاک مستعد را به متقاضیان معرفی مینماید.

در کوتاه ترین زمان مناسب ترین سوله و انبار را با بهترین قیمت ها در املاک صنعتی شهر صنعت بخواهید.

چند نکته مهم در خرید ملک صنعتی 1-ابعاد و اندازه : صنعتگران و تولیدکنندگان به اقتضاء نوع تولید یا خدمات صنعتی اولا می بایست با توجه به اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه سوله مناسب اجاره کنیم؟

چگونه سوله مناسب اجاره کنیم؟