مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 11:552021-07-26اقتصادي

رییس جمهور منتخب: دست دلالان از بازار سیمان و فولاد قطع شود


آیت الله رییسی با تاکید بر اینکه باید دست دلالان از بازار مصالح ساختمانی به ویژه فولاد و سیمان قطع شود، گفت: حل مشکلات و موانع ساخت انبوه مسکن نیز بدون قطع کردن دست سوداگران و کنترل قیمت از دست آنها ممکن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور منتخب پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نشست ویژه بررسی الزامات ساخت مسکن با حضور مدیران و کارشناسان تراز اول حوزه مسکن، گفت: تهیه مسکن همواره یکی از دغدغه های جدی مردم بوده و امروز نه تنها خرید مسکن، که اجاره آن هم در شهرهای بزرگ و حتی شهرهای کوچک تر برای مردم به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده است.

آیت الله رییسی با اشاره به اینکه گرانی مسکن یک مشکل ریشه ای در ایجاد آسیب های اجتماعی نظیر طلاق و حاشیه نشینی است، افزود: در مقطعی ساخت مسکن مهر جریان موثری در عرصه ساخت مسکن و خانه دار شدن اقشار محروم به راه انداخت اما متاسفانه به جای اصلاح ایرادات طرح مسکن مهر در دوره اول دولت فعلی این طرح رسما تعطیل شد.

البته در دوره بعدی این نگاه تغییر کرد و تلاش شد مسکن مهر با رفع نقائص تکمیل شود.

رییس جمهور منتخب خاطرنشان کرد: مردم در موضوع ساخت مسکن مهر طرف حساب خود را دولت می دانند و هنگام قضاوت درباره عملکرد دولت در این زمینه، تفاوتی بین دولت های یازدهم، دوازدهم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور منتخب: دست دلالان از بازار سیمان و فولاد قطع شود

رییس جمهور منتخب: دست دلالان از بازار سیمان و فولاد قطع شود