مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 11:502021-07-26پزشكي

سایه بحران کرونا بر سر جهرم/افزایش موارد ابتلای جوانان


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم با ابراز نگرانی شدید از افزایش شمار بیماران مبتلا به کرونا و نیازمند بستری، نسبت به بحرانی شدن وضعیت هشدار داد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم با ابراز نگرانی شدید از افزایش شمار بیماران مبتلا به کرونا و نیازمند بستری، نسبت به بحرانی شدن وضعیت هشدار داد.

محمد رحمانیان دوشنبه 4 مرداد در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای علوم پزشکی جهرم، بر لزوم همراهی همه دستگاه ها، نهادها و سازمان ها برای افزایش نظارت و اعمال محدودیت ها به ویژه در اماکن پرتردد و پرازدحام با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا تاکید کرد.

رحمانیان با بیان اینکه با تداوم وضعیت کنونی، روزهای بسیار سخت و نفس گیری را پیش رو خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: متاسفانه حساسیت مردم نسبت به کرونا و رعایت اصول بهداشتی بسیار کاهش یافته و وضعیت بیمارستان ها را تحت الشعاع قرار داده است.

او ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونای دلتا(هندی)، در سراسر کشور و قدرت سرایت پذیری بالای این ویروس، چنانچه شیوه نامه های بهداشتی و اصول بهداشت فردی و اجتماعی رعایت نشود دچار بحرانی بزرگتر و سهمگین تر خواهیم شد.

رحمانیان با تاکید بر لزوم جدی گرفتن کرونا در موج جدید و تبعات ناشی از عادی پنداری شرایط شیوع این بیماری خطرناک، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه بحران کرونا بر سر جهرم/افزایش موارد ابتلای جوانان

سایه بحران کرونا بر سر جهرم/افزایش موارد ابتلای جوانان