مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 11:352021-07-26سياسي

مصوبات شورای فرهنگ عمومی ضمانت اجرا داشته باشد


مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید ضمانت اجرا داشته باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید ضمانت اجرا داشته باشد.

حجت الاسلام حامد شاهبیگی، امروز دوشنبه 4 مرداد در نشست خبری به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور، اظهار کرد: نماز جمعه یک سنگر مستحکم در مقابل تهاجم همه جانبه دشمن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: نماز جمعه، یکی از نهادهای پر برکت نظام اسلامی و تریبون و رسانه ای برای اسلام و ولایت و انقلاب محسوب می شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر 25 پایگاه نماز جمعه در سطح استان فعال است که در شهر زیرکوه و زهان توسط ائمه جمعه موقت اداره می شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه، ظرفیت عظیم فرهنگی است، تصریح کرد: امام جمعه به عنوان رییس شورای فرهنگی باید بازیابی و تحول در شورای فرهنگ عمومی ایجاد کند و باید جایگاه محوری این شورا بیشتر مورد توجه قرارگیرد.

شاهبیگی با اشاره به فعالیت های جهادی امامان جمعه در منطقه، اظهار کرد: امام جمعه به عنوان مدیر فرهنگی شهرستان باید تحت برنامه اعتلا با کمک هیات اندیشه ورز، معضلات و مسائل اصلی جامعه را رصد و امکانات در اختیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات شورای فرهنگ عمومی ضمانت اجرا داشته باشد

مصوبات شورای فرهنگ عمومی ضمانت اجرا داشته باشد