مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 11:352021-07-26سياسي

کمک های مومنانه 7 میلیارد ریالی ویژه دهه ولایت در جهرم


به مناسبت دهه ولایت و امامت، توزیع بالغ بر 7 میلیارد ریال کمک مومنانه بین نیازمندان در جهرم در دستور کار قرار گرفته است.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه شهرستان جهرم گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت، توزیع بالغ بر 7 میلیارد ریال کمک مومنانه بین نیازمندان در جهرم در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ غلامعلی احمدی جابری، دوشنبه چهارم مرداد گفت: رزمایش کمک مومنانه ویژه دهه ولایت و امامت به صورت پایگاه، حوزه و محله محور، برگزار و طی آن بسته های معیشتی، غذای گرم و گوشت قربانی و .

بین مردم نیازمند توزیع شده است.

وی از تهیه و توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال در این قالب خبر داد و گفت: این بسته ها به همت بسیج سازندگی ناحیه، بسیجیان حوزه ها، کانون ها و پایگاه های مقاومت و همچنین خیرین نیک اندیش تهیه شده و توسط پایگاه های مقاومت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

احمدی جابری در ادامه با اشاره به برنامه های متنوع اجرایی دهه ولایت و امامت توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج، از پخت بیش از 10 هزار پرس غذا به ارزش 2 میلیارد ریال و توزیع آن بین مردم، توسط پایگاه های مقاومت، تکایا، کانون های فرهنگی مساجد و محلات خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 راس گوسفند نیز همزمان با عید قربان، ذبح و گوشت آن توزیع شد، گفت: ارزش تقریبی گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مومنانه 7 میلیارد ریالی ویژه دهه ولایت در جهرم

کمک های مومنانه 7 میلیارد ریالی ویژه دهه ولایت در جهرم