مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 11:252021-07-26اقتصادي

کیش، قشم و ارس مناطق آزاد پیشرو در افتتاح طرح های ملی


دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور کیش، قشم و ارس را به عنوان مناطق پیشرو در افتتاح پروژه های ملی در سطح کشور عنوان کرد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، در هفتمین آیین افتتاح طرح های ملی مناطق آزاد که روز دوشنبه چهارم مرداد با حضور رییس جمهور از طریق ویدیئو کنفرانس برگزار شد، گفت: مناطق آزاد کیش، قشم و ارس بیشترین بهره برداری از طرح های ملی را به خود اختصاص دادند.

مومنی اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست و توسعه فعالیت های این حوزه از مهمترین چالش های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در هشت سال گذشته بوده است.

مومنی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات به صورت بنیادی عملیاتی شدند، به تشکیل ساختار محیط زیست در راستای ایفای قوانین، انجام مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی در راستای استقرار زون بندی مناطق، تجهیز یگان حفاظت، ساخت اولین مجتمع مدیریت پسماند، پیاده سازی برنامه جامع مدیریت، نرم افزار جامع محیط زیست، آموزش و تولید محصولات ارگانیک به عنوان مهمترین اقدامات انجام شده در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش، قشم و ارس مناطق آزاد پیشرو در افتتاح طرح های ملی

کیش، قشم و ارس مناطق آزاد پیشرو در افتتاح طرح های ملی