مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 11:202021-07-26اقتصادي

خسارت یک میلیاردی طوفان به شبکه توزیع برق شهرستان لامرد


بر آورد اولیه خسارت طوفان و بارندگی های پراکنده چند روز اخیر به شبکه توزیع برق این شهرستان بیش از یک میلیارد تومان بوده است.

- اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان لامرد، هیچ مشترکی بی برق نیست و نهایت بی برقی مشترکین ما 12 ساعت پس از خاموشی بوده است.

رستمی ادامه داد: 61 اصله پایه، 2 دستگاه ترانس، و 30 کیلومتر شبکه برق از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 120 اصله پایه فشار متوسط، و 100 اصله پایه فشار ضعیف برای مقاوم سازی شبکه تعویض شده است، اظهار کرد: اگر شبکه را مقام سازی نکرده بودیم، خسارات، و خاموشی های اخیر که بر اثر طوفان های شدید موسومی بوده دوبرابر می شد.

رستمی بیان کرد: با توجه به آمادگی قبلی تیم های عملیاتی و پیمانکاری این شرکت در سطح شهرستان بلافاصله با بسیج امکانات و نیروهای عملیاتی پس از طوفان و رعد و برق به نقاط آسیب دیده، ترمیم و شبکه برق شهرستان پایدار شد.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده، همچنان شاهد طوفان و بارندگی های پراکنده هستیم، تصریح کرد: با تلاش نیروهای عملیاتی توزیع برق این شهرستان در همان ساعات اولیه بحران، شبکه های آسیب دیده از طریق انجام مانور از خطوط مجاور برق دار شد و در حال حاضر، بخش اعظمی از شبکه های آسیب دیده اصلاح و مجدداً احداث شده و شبکه توز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت یک میلیاردی طوفان به شبکه توزیع برق شهرستان لامرد

خسارت یک میلیاردی طوفان به شبکه توزیع برق شهرستان لامرد