مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 10:152021-07-26بين الملل

تردید در بررسی یک طرح/تجمع برقی تهران/ادعای برجامی


حواشی مربوط به سفر یک کارمند وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به ایران/ طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی/ گرانی های اخیر و کاهش قدرت خرید مردم از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

- حواشی مربوط به سفر یک کارمند وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به ایران/ طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی/ گرانی های اخیر و کاهش قدرت خرید مردم از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازداشت یک کارمند وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به اتهام سفر مخفیانه به ایران و در ارتباط بودن با ماموران اطلاعاتی ایران در صدر اخبار پربازید امروز قرار گرفت.

این مظنون که یک دانشجوست تحت بازجویی سرویس امنیت داخلی اسراییل قرار گرفته و وکیلش می گوید که این سفر صرفا توریستی بوده و مخفی نبوده است.

گرانی های اخیر و تاثیرش بر توان خرید مردم هم از دیگر موضوعات خبری مهم امروز بود که در همین رابطه نماینده مردم رامیان و آزادشهر با اشاره به اینکه توان مردم تمام شده است، تاید کرد: مسئولین باید درباره مسائل خوزستان و این که مشکل کمبود آب است یا مشکل مدیریتی؟ پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در مورد تمام مسائل اظهارنظر کند، افزود: اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردید در بررسی یک طرح/تجمع برقی تهران/ادعای برجامی

تردید در بررسی یک طرح/تجمع برقی تهران/ادعای برجامی