مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:202021-07-26فناوري

پایان اضطراب قرن؛ باتری های موبایل دیگر تمام نمی شوند


این سرویس که با نام راشا در اختیار کاربران قرار گرفته، در تعداد قابل ملاحظه ای از مکان های عمومی مانند واحدهای تجاری، مراکز بهداشتی و درمانی، - فرودگاه ها، هایپر مارکت ها و .

مستقر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، مدتی است در گوشه و کنار شهر تهران دستگاه هایی در حال نصب و بهره برداری هستند که هدف عمده آن ها ارائه خدمات به شهروندانی است که به خاطر مشغله های روزمره، شارژ گوشی یا دستگاه دیجیتال همراهشان در حال تمام شدن است و دسترسی به شارژر یا پاروبانک برای آنها مقدور نیست و کسانی که در این وضعیت گرفتار آمده اند به خوبی می دانند که اتمام باتری گوشی وسط روز چه مصیبتی است.

این یونیت های پرفایده، که هر روز به تعدادشان افزوده می شود، قرار است در شهر تهران به گونه ای توسعه یابند که در روزگاری نه چندان دور، هیچ شهروندی به خاطر اتمام شارژ موبایل به دردسر نیفتد؛ چون این شبکه وسیع، متشکل از هزاران پاوربانک اجاره ای خواهد بود؛ تا جایی که تهرانی ها حتی لحظه ای دغدغه اتمام شارژ موبایل نداشته باشند؛ درست به همان گونه که تاکسی های اینترنتی این روزها به فراوانی در دسترس قرار دارند.

این سرویس که با نام راشا در اختیار کاربران قرار گرفته است، در تعداد قابل ملاحظه ای از مکان های عمومی مانند، واحدهای تجاری، مراکز بهداشتی و درمانی، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان اضطراب قرن؛ باتری های موبایل دیگر تمام نمی شوند

پایان اضطراب قرن؛ باتری های موبایل دیگر تمام نمی شوند