مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:102021-07-26اقتصادي

تخصیص اعتبار به ایده ها و طرح های نوآورانه برتر در بحث تولید محتوا شناور است


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: برای تخصیص اعتبارات به طرح ها و ایده های نوآورانه سقف مشخصی تعیین نشده و این اعتبارات از 30 تا 100 میلیون تومان به طرح ها و ایده ها نوآورانه اختصاص پیدا می کنند و اگر در وضعیت تحریم قرار نداشتیم قطعا اعتبارات .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: برای تخصیص اعتبارات به طرح ها و ایده های نوآورانه سقف مشخصی تعیین نشده و این اعتبارات از 30 تا 100 میلیون تومان به طرح ها و ایده ها نوآورانه اختصاص پیدا می کنند و اگر در وضعیت تحریم قرار نداشتیم قطعا اعتبارات بهتری نیز تخصیص پیدا می کرد.

حمید کریمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه امور جوانان یکی از شاخه های معاونت وزارت ورزش و جوانان است، اظهار کرد: این معاونت سیاست گذارهای کلان در حوزه امور جوانان را انجام می دهد، در هیات وزیران مصوبه هایی را به تصویب می رساند تا بتواند در جهت تسریع امور و رسیدن به اهداف مورد نظر گام بردارد و این مصوبات قطعاً با تخصیص اعتباراتی هر چند محدود همراه است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تخصیص اعتبارات به حوزه ایده های نوآورانه گویای عزم دولت برای نخبه یابی و شناسایی نخبگان است تا این افراد بتوانند به تولید محتوا در این حیطه بپردازند، سیاست های کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار به ایده ها و طرح های نوآورانه برتر در بحث تولید محتوا شناور است

تخصیص اعتبار به ایده ها و طرح های نوآورانه برتر در بحث تولید محتوا شناور است