مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:102021-07-26پزشكي

نامه اعضای هیأت علمی پژوهشی دستگاه های اجرایی به رییس مجلس


اعضای هیأت علمی پژوهشی برخی دستگاه های اجرایی در نامه های جداگانه به رییس مجلس خواستار عدم تبعیض در اجرای مصوبه همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی شدند.

- به نقل از انجمن صنفی اعضای هیأت علمی مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر، اعضای هیأت علمی دستگاه های اجرایی در نامه های جداگانه به رییس مجلس، تسری قانون همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی وزارت علوم با اعضای غیر بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اعضای هیأت علمی پژوهشی دستگاه های اجرایی را خواستار شدند.

اقدام سازمان برنامه و بودجه در محدود کردن اجرای بند و تبصره 2 قانون بودجه سال 1400 به اعضای هیأت علمی آموزشی وزارت علوم که به دلیل تفسیر متفاوت سازمان برنامه و بودجه از قانون مذکور صورت گرفته، نه تنها، انتقاد و نارضایتی گسترده اعضای هیأت علمی پژوهشی دستگاه های اجرایی کشور که حتی اعتراض شدید اعضای هیأت علمی پژوهشگاه های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را هم به دنبال داشته است.

به طوری که با بی نتیجه ماندن پیگیری های چند ماهه خود در رفع این مشکل در نامه ای به وزیر علوم تاکید کرده اند: این تبعیض ناروا و آشکار نسبت به این دسته از اعضا هیأت علمی پژوهشی، این سوال بزرگ را در ذهن آنان که به کارهای بنیادی و علمی می پردازند، شکل داده که علیرغم اهمیت مضاعف کار پژوهشی و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه اعضای هیأت علمی پژوهشی دستگاه های اجرایی به رییس مجلس

نامه اعضای هیأت علمی پژوهشی دستگاه های اجرایی به رییس مجلس