مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-26اجتماعي

نیاز 20 میلیاردی برای بروزرسانی تجهیزات و امکانات فنی حرفه ای گنبدکاووس


سرپرست اداره فنی و حرفه ای شهرستان گنبدکاووس گفت: برای بروزرسانی تجهیزات و امکانات آموزشی فنی و حرفه ای شهرستان به 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

- محمود نیازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در سال گذشته 76 دوره آموزش های مهارتی در استان برگزار شد که 533 نفر در این دوره ها شرکت کردند.

وی تصریح کرد: این دوره ها در زندان گنبدکاووس، پادگان ها، روستاییان و عشایر برگزار شده تا سربازان بعد از خدمت سربازی، زندانیان بعد از آزادی از زندان و بانوان در روستاها بتوانند برای خود اشتغال ایجاد کنند.

سرپرست اداره فنی و حرفه ای شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در مراکز ثابت این اداره 23 دوره آموزش مهارت برگزار شد که در این دوره ها 88 نفر آقا و 44 نفر خانم شرکت کردند.

وی درباره پروژه های فنی و حرفه ای شهرستان بیان کرد: پروژه مرکز فنی و حرفه ای خواهران از سال 1390 آغاز به ساخت شده که تاکنون با صرف هزینه 109 میلیارد و 791 میلیون ریال حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با تخصیص حدود 80 میلیارد ریال به عنوان تنها مرکز بانوان در شرق گلستان در سال 1401 به بهره برداری خواهد رسید.

نیازی گفت: راه اندازی سالن چند منظوره برای برگزاری دوره های آموزشی آنلاین از دیگر پروژه های این اداره بوده که برای راه اندازی این سالن از محل اعتبارات تملک دارایی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 20 میلیاردی برای بروزرسانی تجهیزات و امکانات فنی حرفه ای گنبدکاووس

نیاز 20 میلیاردی برای بروزرسانی تجهیزات و امکانات فنی حرفه ای گنبدکاووس