مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-26اقتصادي

آغاز حذف نقاط بی دفاع شهری باقی مانده از پروژه های توسعه شهری


حذف تدریجی نقاط بی دفاع شهری به جای مانده از توسعه شهری در محله های مرکزی شهر تهران با ایجاد مناظر زیبا در جداره ها، - ، نصراله آبادیان در این باره توضیح داد: در راستای حذف نقاط بی دفاع شهری، اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه اقدام به تخریب فضاهای به جامانده از توسعه شهری کرده است که این موضوع در ارتقای سیما و منظر شهری می تواند نقش مهمی در منطقه مرکزی شهر تهران ایفا کند.

آبادیان افزود: نخستین مرحله این اقدام هفته گذشته در خیابان قلمستان نبش کوچه برزگر انجام شد که با توجه به تخریب هایی که در محدوده طرح طی سال های گذشته به اجرا در آمده بود؛ قطعات باقیمانده منظر نامناسب و فضای بی دفاع شهری در محل به وجود آورده بود.

وی در ادامه بیان کرد: تخریب جداره های باقیمانده، صاف کاری، آجر کاری، ایمن سازی و پاکسازی جداره ها برای اجرای نقاشی های دیواری، نور پردازی و احداث پاتوق محله در عملیات زیبا سازی منظر شهری از جمله اقداماتی است که در این پروژه انجام خواهد شد.

به گفته شهردار منطقه 11، این اقدام که به زودی در خیابان نواب نیز اجرا خواهد شد؛ مطابق ماده 43 برنامه پنچ ساله سوم شهرداری تهران در حال انجام است و در حال حاضر اداره زیبا سازی این منطقه شروع به حذف فضاهای بی دفاع و به جامانده از تخریب های سالیان دور توسعه شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز حذف نقاط بی دفاع شهری باقی مانده از پروژه های توسعه شهری

آغاز حذف نقاط بی دفاع شهری باقی مانده از پروژه های توسعه شهری