مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:202021-07-26سياسي

توزیع 106 هزار سبد معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی به مناسبت عید غدیر


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به مناسبت عید غدیر خم بیش از 106 هزار و 700 پرس غذای گرم و سبد معیشتی میان نیازمندان توزیع می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به مناسبت عید غدیر خم بیش از 106 هزار و 700 پرس غذای گرم و سبد معیشتی میان نیازمندان توزیع می شود.

مجید الهی راد از اطعام بیش از 100 هزار نفر در روز عید غدیر خم از سوی مراکز نیکوکاری سطح استان خبر داد و افزود: به مناسبت دهه امامت و ولایت پنج هزار سبد معیشتی شامل اقلام خوراکی نیز بین نیازمندان توزیع می شود.

وی همچنین از توزیع هزار و 700 سبد عیدانه به منظور تهیه سفره عید غدیر خانواده های مددجو خبر داد و گفت: این بسته های عیدانه ویژه خانواده های سادات مددجو پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه ارزش هر بسته معیشتی را 300 هزار تومان اعلام کرد و گفت: درمجموع بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

وی همچنین ارزش غذای گرم توزیعی را بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تمام این کمک ها از محل خیران، موسسات خیریه و مشارکت مراکز نیکوکاری تأمین شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه این نهاد پذیرای کمک خیران برای اطعام نیازمندان در روز عید غدیر است افزود: مراجعه به دفاتر این نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 106 هزار سبد معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی به مناسبت عید غدیر

توزیع 106 هزار سبد معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی به مناسبت عید غدیر