مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-26سياسي

فراخوان سوگواره فرهنگی هنری اباعبدلله الحسین (ع) منتشر شد


همزمان با روز معنوی عرفه، فراخوان دومین سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدلله الحسین (ع) و هفتمین یادواره سراسری بوی سیب حرم در شیراز منتشر شد.

- شیراز- همزمان با روز معنوی عرفه، فراخوان دومین سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدلله الحسین (ع) و هفتمین یادواره سراسری بوی سیب حرم در شیراز منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحرم را به زبان هنر درآوریم؛ شاید مرضی حضرت دوست گردد.

امید است، با مدد سالار شهیدان و همت کنشگران عرصه های مختلف فرهنگی و هنری و همچنین حمایت دست اندرکاران دانشگاه های کشور، این اقدام نیز با توفیق قرین شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز به ضرورت برگزاری این سوگواره پرداخت و اظهار داشت: این سوگواره زمینه و فرصت مغتنمی برای شناخت قابلیت های فرهنگی، هنری و ادبی دانشگاهیان سراسرکشور است تا هم بستری مناسب برای معرفی هنرمندانی باشد که آثارشان، مفاهیم بلند فرهنگ عاشورا ازجمله حق طلبی، عدالت خواهی، اخلاق حسینی را ترویج می کند و هم عرصه ای برای پدیدآوردن انگیزه بیشتر در جامعه ی دانشگاهی برای خلق اثر و توجه به تولیدات فرهنگی در بطن و بستر حماسه حسینی است.

حفیظی به دیگر اهداف برگزاری دومین سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدلله الحسین (ع) اشاره کرد و گفت: رسیدن به زبان گویای هنری در یادآوری هدف قیام امام حسین (ع) از نگاه نسل امروز، تبدیل کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سوگواره فرهنگی هنری اباعبدلله الحسین (ع) منتشر شد

فراخوان سوگواره فرهنگی هنری اباعبدلله الحسین (ع) منتشر شد