مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-26سياسي

دومین سوگواره ملی اباعبدلله الحسین (ع) در شیراز برگزار می شود


به منظور هماهنگی و انسجام بخشی به فعالیت های دانشگاه ها، سوگواره فرهنگی هنری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با میزبانی و محوریت این دانشگاه برگزار می شود.

- دومین سوگواره ملی "اباعبدلله الحسین (ع)" در شیراز برگزار می شود ایسنا/فارس مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز گفت: به منظور هماهنگی و انسجام بخشی به فعالیت های دانشگاه ها، سوگواره فرهنگی هنری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با میزبانی و محوریت این دانشگاه برگزار می شود.

علی حفیظی دوشنبه 4 مردادماه در نشست خبری دومین سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدلله الحسین (ع) با اشاره به انتشار فراخوان دومین سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدلله الحسین (ع) و هفتمین یادواره سراسری بوی سیب حرم افزود: سال گذشته در دانشگاه شیراز برای نخستین بار، سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدلله الحسین (ع) برگزار و با استقبال بسیاری از دانشگاهیان سراسر کشور مواجه شد؛ دستاوردهای ارزشمند آن دوره، منجر به برگزاری دوره دوم سوگواره اباعبدالله الحسین(ع) همزمان با هفتمین یادواره سراسری بوی سیب حرم شده است.

دبیر اجرایی دومین سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدلله الحسین (ع) با بیان این مقدمه که یکی از عوامل هویت ساز، نظم دهنده و ارتقاء بخش ظرفیت های فرهنگی و درونی یک جامعه انسانی نمادهای ملی و مذهبی است، اضافه کرد: با استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین سوگواره ملی اباعبدلله الحسین (ع) در شیراز برگزار می شود

دومین سوگواره ملی اباعبدلله الحسین (ع) در شیراز برگزار می شود