مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 22:052021-07-25اقتصادي

معاون وزیر راه: در تلاشیم تا پایان سال راه آهن اردبیل ـ میانه به اتمام برسد


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت: در صورت تامین ریل پروژه راه آهن اردبیل ـ میانه که نزدیک به 1700 میلیارد تومان تامین مالی نیاز دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل ، خیرالله خادمی در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل اظهار کرد: راه آهن اردبیل از آرزوهای دیرینه مردم استان اردبیل و یکی از شاخه هایی است که ما را در آینده به مرز آذربایجان در منطقه مغان می رساند.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه در حدود 76 درصد و زیرسازی آن در حد 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و درصد باقیمانده هم در تمامی قطعات عملیات اجرایی در حال انجام کار است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: نزدیک به 68 کیلومتر در مسیر ریل گذاری مسیر انجام شده و کار تنظیم و رگلاژ خط نیز شروع شده است.

خادمی با بیان اینکه تسریع در تامین ریل و همچنین تسریع در عملیات روسازی محور جزو اولویت کار است، بیان کرد: حدود 110 کیلومتر از مسیر باقیمانده تا پایان سال تامین ریل و عملیات اجرایی آن برنامه ریزی می شود تا بتوانیم به مرحله اتمام کار برسیم.

وی در ادامه از باقی ماندن قسمتی از ابنیه فنی محور به دلیل صعب العبور بودن آن مسیر گفت و افزود: قراردادی با پیمانکاران جدید بسته شده که امروز پیشرفت فیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه: در تلاشیم تا پایان سال راه آهن اردبیل ـ میانه به اتمام برسد

معاون وزیر راه: در تلاشیم تا پایان سال راه آهن اردبیل ـ میانه به اتمام برسد