مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 20:452021-07-25ورزشي

حال و روز قهرمان جهان در خیابان های رامسر/ کاش به جای ورزش دست فروشی می کردم+فیلم


حسین فاضلی رامسری که سابقه اعزام به 110 مسابقه برون مرزی دارد و بیش از 15 کیلو مدال قهرمانی برای کشور به ارمغان آورده امروز در کنار خیابان های رامسر دست فروشی می کند می گوید؛ - *مستاجر هستم وی در پاسخ به این سوال که چرا دست فروشی می کنید و برای خود یک مغازه یا فروشگاه دست و پا نمی کنید، می گوید؛ به دلیل مشکلات مادی توان باز کردن مغازه را ندارم، من هنوز مستاجر هستم اگر داشتم برای خودم خانه ای تهیه می کردم، به راستی اگر نصف این 45 سال را دست فروشی می کردم الان صاحب خانه بودم! فاضلی، (هر لحظه از حضورش در مسابقات حرف می زند تا نکند ما فراموش کنیم با یک قهرمان طرفیم غافل از اینکه قهرمانان همیشه قهرمان هستند)،  اضافه می کند؛  آخرین حضورم در مسابقات به سال 2019 در سوئد برمی گردد که رکورد 3 دقیقه ای را زدم.

این فعال دوومیدانی با بیان اینکه رشته دوومیدانی رشته فقیری است و افراد فعال در آن جایگاهی ندارند، ادامه می دهد؛ مسوولان در این بخش با پارتی بازی عمل می کنند و حتی حاضر نشدند در بخش اجرایی از افرادی همچون من کمک بگیرند، چرا؟ چون در این رشته پولی نیست، بخشی از مدیران مادی گرا شده و مانع از پیشرفت هستند.

وی که سابقه چهار ساله مربیگری در کشور سوئد را دارد، خاطرنشان می کند؛ اگرچه من اگر به عقب برگردم همین دوومیدانی را آغاز می کنم، من همیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و روز قهرمان جهان در خیابان های رامسر/ کاش به جای ورزش دست فروشی می کردم+فیلم

حال و روز قهرمان جهان در خیابان های رامسر/ کاش به جای ورزش دست فروشی می کردم+فیلم