مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 20:252021-07-25سياسي

حجت اشرف زاده نغمه های تهران را می خواند/ کنسرت آنلاین در برج میلاد


کنسرت آنلاین «نغمه های تهران« با همکاری ارکستر ملی «نیایش»، با اجرای ویژه ای از حجت اشرف زاده و با همراهی دو خواننده جدید به روی صحنه می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، این کنسرت یادواره ای از استاد مجید وفادار آهنگساز بنام ایرانی در نیمه اول قرن گذشته است که آهنگ ها و عاشقانه های بسیاری درباره تهران و مضامین مختلف دیگر بالغ بر 300 تصنیف ساخته است.

بسیاری از ساخته های وی در میان عموم مردم زمزمه و  با صدای خواننده های مشهوری چون همایون شجریان، محمد معتمدی، علی زند وکیلی و.

بازخوانی  شده است.

در استقبال از قرن جدید و در سالی که با نام تهران نامگذاری شده است، کنسرت نغمه های تهران توسط ارکستر نیایش به سرپرستی علیرضا امینی از هنرمندان برجسته موسیقی کشور، در عید مبارک غدیر خم مورخ 7 مرداد ماه و به یاد استاد مجید وفادار و همچنین استاد محمد سریر که اثری خاطره انگیز  با عنوان تهران که همه این اثر را با صدای استاد مرحوم محمد نوری به یاد دارند، اجرا می شود.

تنظیم و پارتیتوراسیون قطعات برای این اجرا توسط ایمان ملکی انجام شده است و ارکستر توسط وحید وفایی رهبری می شود.

حجت اشرف زاده در حاشیه تمرین روز گذشته اش، در گفتگویی کوتاه گفت: در شرایط فعلی که برای اجرای ارکستر نیایش و زنده نگه داشتن یاد و نام و خاطره استاد مجید وفادارگفت: آثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت اشرف زاده نغمه های تهران را می خواند/ کنسرت آنلاین در برج میلاد

حجت اشرف زاده نغمه های تهران را می خواند/ کنسرت آنلاین در برج میلاد