مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 19:102021-07-25سياسي

فرماندار دلگان: موفقیت های جهاد دانشگاهی با اعتماد به نخبگان به دست آمده است


فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: موفقیت های جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف کشور با توکل به خداوند و اعتماد به نخبگان جوان به دست آمده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: موفقیت های جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف کشور با توکل به خداوند و اعتماد به نخبگان جوان به دست آمده است.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا افزود: جهاد دانشگاهی با بیش از 40 سال تجربه و حضور میدانی و جهادی در کشور منشا خدمات علمی، فرهنگی، آموزشی، صنعتی، توسعه ای، رزمی و دفاعی و اقتصاد دانش بنیان بوده است.

وی ادامه داد: موفقیت های جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف کشور با توکل به خداوند و اعتماد به نخبگان جوان به دست آمده است.

فرماندار دلگان بیان کرد: اهمیت دادن به تولیدات داخلی و مقابله با تحریم ها و اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی و جهادی قابل ستایش است.

وی اظهارکرد: بسیار خوشحال هستیم هم اینک بخش بزرگی از نیازهای کشور در این مرکز علمی و دانشگاهی تولید و تامین می شود که در کنار فعالیت های دانش بنیان می توان به تولید فرستنده های رادیویی5 M و FM برای صدا و سیما تا صادرات آن، ساخت فرستنده تلویزیونی دیجیتال روستایی، سیستم های غبارگیر صنعتی مثل الکتروفیلترهای بگ فیلتر، کسب دانش فنی کشت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دلگان: موفقیت های جهاد دانشگاهی با اعتماد به نخبگان به دست آمده است

فرماندار دلگان: موفقیت های جهاد دانشگاهی با اعتماد به نخبگان به دست آمده است