مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 18:552021-07-25اقتصادي

گروکشی سود سهامداران عدالت از سوی دو شرکت سرمایه پذیر


سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت گفت: دو شرکت مپنا و مخابرات ایران به بهانه طلب از دولت سود سهامداران عدالت مربوط به عملکرد سال 98 را گروکشی کردند.

- اکبر حیدری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد واریز سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 98 گفت: سهام عدالت در حال حاضر دچار یک بلاتکلیفی خاصی شده ، حال خوبی ندارد و نیازمند اصلاحات فوری در اداره سهام عدالت است.

به گفته وی، طبق قانون تجارت قرار بود سود سهام عدالت برای کسانی که روش مدیریت غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، باید به حساب شرکت های سرمایه گذاری استانی واریز می شد، اما مسئولان دولتی چون می خواستند سریعاً کار انجام شود، سود سال 98 را از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب سهامداران عدالت در روش مستقیم و غیر مستقیم واریز کردند.

وی افزود: بر اساس گفته دژپسند وزیر اقتصاد، قرار بود برای کسانی که سهام عدالت با ارزش اسمی یک میلیون تومانی دارند بابت سود عملکرد سال 98 مبلغ 400 هزار تومان واریز کنند، اما اعلام شد برای کسانی که سهام عدالت 532 هزار تومانی دارند مبلغ 200 هزار تومان واریز می شود که معلوم نشد سود بابت 32 هزار تومان اضافی آن چه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروکشی سود سهامداران عدالت از سوی دو شرکت سرمایه پذیر

گروکشی سود سهامداران عدالت از سوی دو شرکت سرمایه پذیر