مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 18:402021-07-25ورزشي

واکنش نکونام به استفاده از واژه جادوگر در بازی با صنعت نفت آبادان


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به اینکه در بازی با صنعت نفت آبادان از واژه جادوگر در کنار زمین استفاده کرده است، تصریح کرد: تاکنون از این کارها نکرده ام.

- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به اینکه در بازی با صنعت نفت آبادان از واژه جادوگر در کنار زمین استفاده کرده است، تصریح کرد: تاکنون از این کارها نکرده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد نکونام پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان از سری رقابت های هفته 29 بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: به مردم خوزستان بابت دیدن داربی زیبای دو تیم تبریک می گویم و مسابقه تاکتیکی را شاهد بودیم و هر دو تیم یکدیگر را آنالیز کرده بودند و شناخت کافی از یکدیگر داشتند و بازی سختی را در نیمه اول شاهد بودیم و در عین حال گرمای هوا روی کیفیت دو تیم تاثیر گذاشته بود.

وی ادامه داد: تیم ما برای پیروزی و قرار گرفتن در نیمه بالای جدول می جنگید و تیم صنعت نفت آبادان نیز برای حیثیت و آبروی آبادان به میدان آمده بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه نیمه اول چندان خوب نبودیم و صنعت نفت تمامی فضاهای بازی را بسته بود، گفت: در نیمه دوم سرعت بازی خود را بالا بردیم و موقعیت خلق کریم و به گل رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نکونام به استفاده از واژه جادوگر در بازی با صنعت نفت آبادان

واکنش نکونام به استفاده از واژه جادوگر در بازی با صنعت نفت آبادان