مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 18:402021-07-25ورزشي

واکنش بیژن مقانلو به عملکرد ضعیف تکواندوکاران ایران در المپیک توکیو


المپیک ریو یک اتفاق بود و نباید نتایج و ارزیابی آن را به توکیو تعمیم بدهیم.

- بیژن مقانلو کارشناس تکواندو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص عملکرد نمایندگان این رشته در المپیک توکیو اظهار کرد: به نظرم با توجه به شرایط موجود بعد از بازگشت از توکیو، کادر فنی باید عملکرد بچه ها را دقیق بررسی کنند؛ در حقیقت باید بعد از ریو تا این المپیک را باید و براساس آن یک ریشه یابی کنند که در آینده بهتر باشیم.

او در مورد تکرار نتایج ضعیف المپیک ریو در توکیو تصریح کرد: ریو یک اتفاق بود؛ اگر قبل از ریو را نگاه کنیم می بینیم مبارزان قهرمان جهان داشتیم، قهرمان آسیا در تیم بوده که چهار طلای آسیایی داشته و بازیکنان رنک یک دنیا بودند بنابراین جریان ریو کاملا با المپیک توکیو فرق می کند.

ریو اتفاقات خاص خودش را داشت و بعد از المپیک ریو هم اتفاقات خاص خودش را دارد پس ما نمی توانیم ارزیابی که از دوره قبلی داریم به این دوره تعمیم بدهیم چون بعد از المپیک ریو حضور ما در مسابقات و چگونگی کسب سهمیه کاملا باید مورد بررسی قرار بگیرد.

مقانلو افزود: هر مسابقه ارزش و معیار خودش را دارد اما المپیک به خاطر اینکه رویدادی است که هر چهارسال یک بار برگزار می شود و بیشتر مورد توجه است پررنگ تر دیده می شود اما نمی شود قهرمانی های مختلف آسیایی، جهانی و دیگر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بیژن مقانلو به عملکرد ضعیف تکواندوکاران ایران در المپیک توکیو

واکنش بیژن مقانلو به عملکرد ضعیف تکواندوکاران ایران در المپیک توکیو