مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 18:352021-07-25اجتماعي

گلایه مربیان قرآنی در «فارس من»؛ موانع استخدام مربیان قرآن در آموزش وپرورش رفع شود


در حال حاضر مانعی که بر سر راه نیروهای قرآنی وجود دارد مسئله سند مالی و ابلاغ است و این موضوع باید مورد توجه مسئولین مربوطه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازثبت کردند و خواستار رفع این موانع برای استخدام و همچنین به تعویق افتادن آزمون استخدامی تا پس از مشخص شدن تکلیف این موانع شدند.

سردبیر این پویش در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: در بحث استخدام نیرو های قرآنی موانعی وجود دارد، مجلس مصوبه ای داشته است نیروهای قرآنی از سال 79 تا پایان سال 91 که به شکلی در آموزش و پرورش فعال بودند، می توانند در آزمونی که یکم مرداد ماه برگزار می شود؛ شرکت کنند و اگر 50 درصد امتیاز را کسب کنند بدون شک استخدام می شوند.

وی افزود: برای ثبت نام در این آزمون، آموزش و پرورش گفته است باید معلمین قرآنی سند مالی و ابلاغ داشته باشند.

در حال حاضر اصلاً برای نیروی آزاد ابلاغ نمی زنند و سند مالی نیز زمانی تعلق می گیرد که نیرو ها بتوانند از بانک صورت حساب بیاورند که حق الزحمه به حسابشان واریز شده است که غیر این است.

درنتیجه این مربیان نمی توانند در آزمون شرکت کنند، این درحالی است که چند روزی بیشتر تا آزمون باقی نمانده است!   مظلومیت مربیان قرآنی این مخاطب فارس من اعلام کرد: این مشکل، مشکلی کشوری و ملی است و شاید بالغ بر 10 هزار نفر با این مشکل مواجه اند اما ذی نفعان این قضیه صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مربیان قرآنی در «فارس من»؛ موانع استخدام مربیان قرآن در آموزش وپرورش رفع شود

گلایه مربیان قرآنی در «فارس من»؛ موانع استخدام مربیان قرآن در آموزش وپرورش رفع شود