مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 18:352021-07-25ورزشي

مربی تکواندو میانه: میرهاشم را مثل آب خوردن قهرمان المپیک می کردم


اگر در توکیو در کنار میرهاشم بود، قطعا به مدال طلا دست یافته بود.

- حسن فلاحی راد در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: فرصت ها همیشگی نیستند و مانند ابر در حال گذر بوده و میرهاشم بهترین فرصت برای کسب مدال طلا را داشت که به راحتی از دست داد.

وی گفت: از نحوه مبارزه میرهاشم تعجب کردم و این نشان می دهد که در یک سال اردوی تیم ملی روی نقاط ضعفش کار نشده و از لحاظ بدنی هم  آمادگی پایینی داشت و چطور می شود میرهاشم با آن سابقه پراز افتخارش چندین بار برابر تکواندوکار ازبکستانی از ضربه سر امتیاز به حریف دهد.

مربی سابق تیم ملی تکواندو کشور گفت: اگر من در کنار میرهاشم بودم با برنامه هایم مثل آب خوردن وی قهرمان المپیک می کردم و اجازه نمی دادم با چنین گارد باز به مصاف تکواندوکاران ازبکستان و کره برود و میرهاشم بیشتر باید سرش را عقب نگه داشته و بی مهابا حمله نمی کرد.

وی افزود: در همین 3 مسابقه میرهاشم بیش از 30 امتیاز از ضربات سر از دست داد و این مورد در گذشته اصلا سابقه نداشته و ضمن اینکه در بازی برابر حریف کره ای اصلا روحیه لازم برای مسابقه را نداشت و من هر لحظه احتمال می دادم وی کلاهش را برداشته و از ادامه مسابقه انصراف دهد، هر چند در راند سوم جانانه مبارزه کرد و اختلاف را کم کرد که دیگر دیر شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی تکواندو میانه: میرهاشم را مثل آب خوردن قهرمان المپیک می کردم

مربی تکواندو میانه: میرهاشم را مثل آب خوردن قهرمان المپیک می کردم